Záruční a pozáruční servis
Záruční servis - jak uplatnit reklamaci:
Vážený zákazníku, jste-li koncovým uživatelem výrobků Laufen a potřebujete uplatnit reklamaci, kontaktujte prodejce, u kterého jste výrobek zakoupil.
Připravte si doklad o koupi výrobku popřípadě záruční list. Prodejce s vámi sepíše reklamační protokol a předá reklamaci k řešení svému dodavateli.
Poté bude vaše reklamace zadána k řešení servisnímu technikovi.
V případě, že si nejste jisti, jestli se jedná o reklamaci a potřebujte poradit či identifikovat závadu, můžete se dotázat prostřednictvím e-mailu zarucni.servis@cz.laufen.com.
Ideálně přiložte fotografii poškozeného výrobku popřípadě detailu poškození.
Pozáruční servis - certifikovaní instalatéři
https://instalateri.jika.eu/